A Call of Duty azóta az FPS műfaj meghatározó szereplője, mióta az első epizód megjelent 2003 októberében. Akkor még persze a játékipar nagyon máshogy nézett ki, beleértve a hobbi körüli tartalomgyártást is. Nem övezte akkora felhajtás egy-egy játék kompetitív természetét mint mostanában, és sokak szerint az egyenlőtlenségekre, különböző fegyverekre és taktikákra panaszkodó tartalomgyártóknak "köszönhetjük" a mókás játékélmény kilúgozását.
A beszélgetést ezúttal egy Reddit poszt indította el /u/VOIDofSin billentyűzetéből, de a gondolatébresztőnek szánt téma nem igazán újdonság a kompetitív játékok világában.
Már az e-sport kialakulásának hajnalán sokan magukévá tették a véleményt, miszerint bizony a tartalomgyártók, a versenyek, és az ezzel együtt járó kompetitív szemlélet okozták, hogy kiveszett az élmény a lövöldékből.
Unpopular opinion maybe?
byu/VOIDofSin inModernWarfareIII
Rengetegen értenek egyet a fenti poszt mondanivalójával, ami nem meglepő, ha valaki odafigyelt a közegre az elmúlt 10 évben. Hasonló vélemények mindig fel-fel bukkannak a fórumokon, így a kérdés most rajtatok áll. Szerintetek a tartalomgyártók tehetnek arról, hogy sokan kiábrándultak a Call of Dutyból?