Érdekes, hogy az egyik legnagyobb PC-s fejlesztő eddig nem mondott semmit DRM ügyben. A Blizzard egyike az ősidők óta PC-re is mindent kihozó cégeknek, úgyhogy ők aztán tisztában vannak a helyzettel.
A VideoGamernek adott interjú során azonban kiderült a cég véleménye, Frank Pearce jóvoltából: "Igazság szerint, ha szóba kerül a Starcraft 2, és a DRM, és egyéb védekezési technológiák, akkor vesztes csatáról beszélhetünk. A hackerek száma - akik közül páran kalózok, páran csak a kihívás miatt piszkálják a védelmet - mindig nagyobb lesz, mint a mi fejlesztőinké, ráadásul nekünk inkább a játékkal kellene törődnünk ehelyett a csacskaság helyett. A megoldás a helyzetre, a közösség. Amennyiben jól végeztük a munkánkat, és sikerült úgy implementálnunk a Battle.net-et ahogyan szerettük volna, akkor az emberek akarnak majd belogolni folyamatosan, még az egyszemélyes kampány során is. Egy-egy meccs között beszélgetnek a haverokkal, eldicsekednek a legújabb megszerezett öcsivel, és hasonlók. Ezt látom a legnagyobb esélynek a kalózokkal szemben."
Igaza is van az úrnak, nemde? Aki esetleg a végletekig rosszmájú, esetleg megjegyezheti, hogy a közösség hangsúlyos, de a kalózok miatt csak kimaradt a LAN támogatás a Starcraft 2-ből....