Veterán rajongók jól tudják, hogy a raidek minden nagyobb World of Warcraft frissítés koronaékszerei. A sztori nagyobb pillanatai a raidekhez kötődnek, a karakterek legjobb szereléseit pedig azokon keresztül lehet a leggyorsabban begyűjteni. A Dragonflight jelenlegi raidjét ennek ellenére sem takarították ki annyian, mint az előzőt, ami vitát generált, és most sokan arra keresik a választ, hogy miért nem raidelnek annyian mostanság, mint korábban.
Ennek nagyjából ezer és egy oka lehet, de Asmongold szereti a nehézségre, és az időhúzásra fogni a dolgot. Szerinte egyszerűen nem szórakoztató raidelni, amihez hozzájárulnak az olyan dolgok is, mint a buffok felpakolása minden halál után, a járulékos szörnyek eltakarítása, és a sok apróság, ami a raideléssel együtt jár. Ezek a kritikák nem újak egyébként: Asmongold hosszú évek óta hasonló panaszokat küldött a Blizzard irányába.
Most annyi változott, hogy Max 'Maximum' Smith, a Team Liquid társtulajdonosa is beszállt a beszélgetésbe. Ő maga túl sokat nem tett hozzá a dologhoz, de a streamjének chatjében ott ült Mike Ybarra, a Blizzard elnöke. A Twitchen Qwik néven működő (szintén keményvonalas WoW játékos) vezető a következőt szúrta be a beszélgetésbe:
"A probléma, hogy nem tudja teljesíteni a Heroic vagy a Mythic nehézségeket."
Asmongold hosszú évekig farmolta a játék legnehezebb tartalmait is, így nyilván kialakult egy kisebb párbaj az egyes közösségek között. Vannak, akik egyetértettek Qwikkel, és vannak, akik a tartalomgyártó mellett állnak.
Ti mit gondoltok, szerintetek túl nehéz vagy túl könnyű a WoW-ban raidelni manapság? Ha nem a nehézség, akkor mi akadályozhatja meg abban a játékosokat, hogy végigjárják a győzelemig vezető utat?
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!