Hirdetés

A Bethesda még küzd a Skyrim NPC-inek viselkedésével

|

Az Obliviont sok bírálat érte a Nem Játékos Karakterek viselkedése miatt, bár ettől függetlenül nagyon jó játék. A Skyrim ebben is szeretne újat hozni.

Hirdetés

Todd Howard igazgató elmondta, hogy a Skyrimben kiemelten fontos a NPC-k viselkedése és az, hogy mindez ne legyen script-szagú, de azt is bevallotta, hogy ennek érdekében még sokat kell dolgozniuk.

"Az NPC-k interakciói, és ezeknek hatásai a legfontosabbak számunkra, de még sokat kell rajta dolgozni, mivel a játék maga annyira dinamikus, hogy scriptek nélkül előfordulnak még benne furcsaságok. Azt azonban ígérhetjük, hogy nem az Oblivion vonalán folytatjuk a fejlesztést, így a játékosok sokkal hihetőbb karakterekkel fognak találkozni, mint korábban."

"Mindig is úgy gondoltam, hogy a környezet, amit felépítettünk, az jó, és ennek megfelelően jónak kell lenni a többi részletnek is, most pedig a fejlesztés legfontosabb feladata, hogy a karakterek és a viselkedésük is hasonlóan színvonalas legyen". Részünkről szurkolunk nekik.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)