Léteznek olyan videojátékok, amelyeket 10, 20 vagy épp 30 óra alatt végig lehet pörgetni, és a kampányon felül leginkább csak a legelszántabb felhasználóknak nyújtanak további szórakoztató órákat.
Sokan érthető módon a fenti kategóriába tartozó címeket preferálják, ám rengeteg olyan alkotással találkozni, ami a live service modellt követi, tehát a fejlesztők hosszú évekig gyártják még a tartalmakat hozzá, és inkább már szolgáltatásként tekinthetünk az ilyen darabokra.
Habár mindkettő fenti kategóriában találhatunk kiemelkedő kalandokat, a játékosok egy elég nagy része nem igazán szívleli a live service felállást, ezért is lehet problémás az, amiről a PlatinumGames CEO-ja beszélt nemrég egy interjúban. Atsushi Inaba szerinte csapata továbbra is szívesen csinálna olyan játékokat, mint a Bayonetta vagy a Sol Cresta, de a vezérigazgató úgy érzi, hogy a következő öt évben olyan változásokat fognak történi a játékiparban, amelyek miatt szükségszerű lesz a váltás.
A stúdió elvileg a korábbi játékaitól eltérő címeket akar a jövőben készíteni, Inaba pedig egészen pontosan olyan kalandokra kíván fókuszálni, amelyeket hosszabb ideig lehet szeretni és élvezni. Egy ilyen nyilatkozatba bizony nem nehéz belelátni azt, hogy a PlatinumGames is jobban rá szeretne állni a live service modellre a jövőben.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Szerencsére azért úgy tűnik, hogy idén még nem hagyják el a srácok a régi irányvonalat, hiszen valamikor 2022-ben befuthat a Bayonetta 3. Aztán persze ott van még Hideki Kamiya rejtélyes alkotása, a Project G. G. is.