A Baldur's Gate 3 hatalmas sikernek bizonyult, a játékosok és kritikusok együtt emelték pajzsukra, miközben bérelt helye volt a díjátadók színpadain. Kis túlzással a fél világ beleszeretett a Sword Coast csavargóiba, és rengetegen a mai napig újabb és újabb mentéseket indítanak, hogy új kasztokat próbáljanak ki, új dialógus opciókat tapasztaljanak meg, és ismét bejárhassák a Chionthar folyó környékét és Baldur's Gate utcáit. Túlzás nélkül milliók kerültek a játék hatása alá, és ennek utórengései még mindig nem halkultak el.
Míg ez nekünk, rajongóknak jó hír, addig a Larian Studiosnak már egyre kevésbé. A csapat vezetője, Swen Vincke az Edge-nek adott interjújában elmondta, hogy bár nagyon jól esik a rengeteg kitüntetés, de egyre több gondot okoznak.
"Már hatással van a fejlesztésre. Rengeteg díjátadó esemény van, és ez valódi problémává vált."
Vincke elmondta, hogy a Larian elkezdte rotálni a csapatokat. Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal másokat küldenek a díjátadókra, hogy a lehető legkevésbé zavarja meg az utazgatás az új projektek fejlesztését. A több stúdióval rendelkező vállalatnál jelenleg két új játék formálódik, de ez komoly kihívás, amikor folyton menni kell valahová kezet rázni.
"Meglepő módon a lelkünket is kiszipolyozza. Nagyon érzelmesek vagyunk ilyenkor, és nem segít, hogy nem tudjuk lezárni a dolgot. A lezárásra pedig szükség van egy projekt végén."
Ezek mellett azért Vincke azt is hozzátette, hogy nagyon örülnek a kitüntetéseknek, annak pedig pláne, hogy vannak díjátadók, melyek megünneplik a szakma eredményeit. Ettől függetlenül a srácok már szeretnének a hátuk mögött tudni a Baldur's Gate 3-at.