A karácsonyi ünnepek alatt durván megduplázódott a játékban eltöltött órák száma (28 millióról felment 60 millióra), látszik, hogy volt idejük az embereknek belemélyedni az SWTOR-ba. Ez annyit jelent körülbelül, mintha a két trilógiát megnéztük volna 4 milliószor. Az erőviszonyok tekintetében nem meglepő módon az arrogáns és hataloméhes sithek kerekedtek felül, 850.000 sith lovagot indítottak, velük szembe viszont csak 810.000 jedi lovag állt kivont fénykarddal. Ezidáig 260 millió küldetést teljesítettek a játékosok és 44 millió PvP (játékos a játékos ellen) csatát vívtak meg. Arról nem szól a fáma, hogy ebből mennyit nyertek meg a sithek és mennyit a jedik. A szárazföldi küldetések mellett nem hanyagolták el az űrmissziókat sem, ezekből kilencmillió ment el. A végére hagytam a legmegdöbbentőbb számot, a megjelenés óta több, mint 3 milliárd NPC lett fénykardélre hányva, vagyis ennyi karaktert öltek meg a játékosok a Star Wars: The Old Republic-ban.
A sikertörténetek mellett nem szabad elmenni a negatív dolgok mellett sem. A Bioware megkezdte a tisztogatást a játékban, de olyan vehemenciával, hogy az még a legkeményebb SWTOR fanatikust is meglepte. Az swtor.hu oldalon olvastuk, hogy a Bioware igencsak elvetette a sulykot és olyanokat is figyelmeztettek vagy kitiltottak a játékból, akik egyáltalán nem vétettek a szabályok ellen. Volt olyan aki azért lett feketelistás, mert túl jól tőzsdézett az aukciós házban (és így túl sok pénz halmozott fel), de olyanról is hallottunk, akit írásban figyelmeztettek arra, hogy nem kellene alacsony szinten olyan magas szintű zónákban bóklásznia, mert könnyedén megütheti a bokáját. A híreket hivatalosan is megerősítették a fejlesztők, de állításuk szerint elsősorban a credit farmerek ellen kívánnak eredményesen fellépni, a becsületes játékosoknak nincs félnivalójuk. Na persze, a Császár is ezt ígérte, aztán két Halálcsillag lett a vége.