Ha egy játékfejlesztő stúdió sikertelenséget sikertelenségre halmoz, és ezután megszüntetik, annyira nem vagyunk meglepve. A 2K Australia viszont jól végezte a munkáját – igaz, csak egyetlen teljesen saját projektjük volt.
A 2K canberrai kirendeltsége 2000-ben alakult az Irrational Games részeként. Az első BioShock fejlesztésénél már 2K Australia néven, a 2K Bostont segítve dolgoztak, de a sorozat mindhárom epizódjánál besegítettek. 2010-ben, az új XCOM játék fejlesztésének kezdeténél a stúdió rövid időre összeolvadt a 2K Marinnal, de 2011 végén újra szétváltak, és a The Bureau: XCOM Declassifiedot külön csapatként, de együttes erővel, a 2K China közreműködésével készítették.
A tavaly megjelent Borderlands: The Pre-Sequel volt a csapat első, nagyrészt saját játéka, ami a kritikusoknál és a kasszáknál is jól szerepelt. A bezárást a 2K azzal indokolta, hogy túl költséges egy fejlesztőstúdiót fenntartani Ausztráliában, amiben lehet némi igazság – a 2K Australia volt az utolsó triple-A fejlesztő az országban, ami mögött egy nagy kiadó állt. Az elbocsátott dolgozóknak megpróbálnak segíteni, de ha a cégen belül akarnak maradni, jó messzire kell költözniük.