Elégedettek lehet mostanában a Paradox Interactive vezetése, ugyanis rövid időn belül két indie-játéka is szép sikert ért el. A Frictional Games-féle Amnesia: The Dark Descent már megkapta tőlünk is a neki kijáró dicséretet, az Arrowhead Game Studios műhelyéből érkezett Magicka szemrevételezése viszont még várat magára.
Utóbbi alkotás ifjúkorom egyik kedvencét, a Hexplore-t, valamint az annál is régebb Druids című klasszikust juttatja eszembe. Négy mágus nyolc osztályba sorolt bűbájjal igyekszik gáncsot vetni egy gonosz varázsló hatalmi törekvéseinek. Felülnézetes, ütöm-vágom-amputálom helyett, sütöm-rázom-lefagyasztom stílusú játékról van szó, amit 8 egyetemista készített, s a megjelenését követő első 17 nap alatt 200 000-nél is többet adtak el belőle.
A sikertől megrészegült kiadó ingyenes és fizetős DLC-k formájában képzeli el a Magicka támogatását, valamint a GDC-n a játékkal kapcsolatos meglepetésre készül, állítólag olyasmivel, amire nem is gondolnánk.