A Martin Gantefröhr vezetten House of Tales Németország egyik legismertebb kalandjátékokra specializálódott fejlesztőcsapata. Az évek során olyan alkotásokat tettek le az asztalra, mint a Mystery of the Druids, a The Moment of Silence, vagy az Overclocked: A Hystory of Violance.
A csapat legújabb projektje a dtp Entertainment számára készített 15 Days, ami hagyományos point & click kalandjáték ugyan, de nem a vicces fajtából. Komolyabb hangvételű alkotásról van szó, amit a manapság oly divatos, több szálon futó cselekmény tehet izgalmassá. Adott egyrészt egy háromfős csoport (egy nő és két fickó), akik a legjobban őrzött múzeumokba törnek be, majd a zsákmányt értékesítik és a befolyt pénzt afféle modern Robin Hood-ok mintájára a szegényeknek adják.
A másik szálon egy magas rangú politikus meggyilkolása ügyében nyomozó brit titkosszolga vél összefüggést felfedezni egy ellopott festmény és a külügyminiszter rejtélyes halála között.
A 15 Days megjelenésére csak 2010-ben kerül sor, így még várunk kell egy darabig, míg kiderítjük, hol és miért érnek össze a szálak.
A továbbfejlesztett Cougar (vadmacska/puma) grafikus motor a 2,5 D-s megjelenítést alkalmazza. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy előre renderelt hátterek előtt 3D-s karakterek mozognak. A valós időben történő bevilágításnak köszönhetően a szereplők és a díszletek élethű árnyékot vetnek.