Hirdetés

1.25 millió Duty Calls letöltés

|

Sikeresnek bizonyult a Bulletstorm vicces kampánya.

Hirdetés

Viccesek az EA marketingesei és fejlesztőcsapatai. A múltkori Dead Space 2 féle "anyukád sem szereti" videó után a Bulletstorm köré épített reklám is meggyőzőnek bizonyult.

Olyannyira bevált a Duty Calls című Call of Duty paródiájuk, hogy az alig pár perces játékidőt nyújtó alkotást már 1,25 millió érdeklődő töltötte le.

Érdekes módszert választott az EA játékaik népszerűsítésére, ám a nagy visszhangot keltő, sokszor provokáló jellegű lépéseiket értékelik a játékosok. Reménykedjünk, hogy a jövőben is kapunk hasonlóan frappáns játékokat, és reklámanyagokat!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)