Szinte semmi mástól nem volt hangos az elmúlt hét, mint a videojátékos bejelentésektől, hiszen az E3 nélküli időszak számtalan bemutatót és prezentációt hozott magával. A kerekasztal beszélgetések és interjúk során a Sonic Frontiers fejlesztő csapat két tagját, Takashi Iizuka és Morio Kishimotót is alaposan kifaggatták a játékkal kapcsolatban.
Az amerikai IGN-nek adott interjú egy apróbb képzavarral kezdődött, Kishimoto ugyanis elmagyarázta, hogy a Sonic Frontiers tulajdonképpen nem open world játék lesz, hanem open zone dizájnra épül, ami egy új fogalom, ő viszont, amikor ezt megpróbálta körülírni, éppen az open world játékokat definiálta.
"A mi Open Zone-unk egy világtérkép, csak mi teljesen bejárhatóvá tettük. [...] Szintszerű elemeket tartalmaz, olyasmit, amit még nem igazán csináltak, ezért kellett kitalálnunk egy új nevet. Amit más, szintekből álló platformerekben gyakran világként definiálnak, azt a Sonic-játékokban zónának hívjuk, így fogtuk ezt, és kombináltuk az Open kifejezéssel, ami egy szabadon felfedezhető területre utal. Szóval ez az Open Zone jelentése."
A páros elmondta továbbá, a játék befejezéséhez 20-30 órányi játékidőre lesz szükség, ha azonban valaki maximalista, és minden kihívást teljesíteni szeretne, akár jóval 100 óra fölé is pöröghet a mutató a végére.
A Sony Frontiers valamikor idén jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és Xbox Series gépekre, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re, nem utolsósorban pedig Nintendo Switchre is elérhető lesz.