Ezen a héten ünnepelte 10. születésnapját a Pillars of Eternity, az Obsidian fantasy szerepjátéka, melyhez a fejlesztők meglepetésként kiadtak egy frissítést. Ez számos javítást és fejlesztést tartalmaz sok más egyéb mellett a vizuális elemek, a harc és a küldetések területen, és csupán előételként szolgál a főfogás előtt.
A stúdió ugyanis bejelentette, hogy a játék valósidejű, szüneteltethető harcrendszere mellé kapunk egy körökre osztott módot is, valami hasonlót ahhoz, amivel a Pillars of Eternity 2: Deadfire-ben is találkoztunk, még 2019-ben.
Konkrétumokról még nem esett szó, tehát egyelőre nem tudjuk, hogy mikor válik elérhetővé az új opcionális harcrendszert tartalmazó patch, sem azt, hogy egyszerre érkezik-e minden támogatott platformra. Továbbá az is megválaszolásra vár, hogy új játék indításakor választanunk kell, és aztán viselnünk döntésünk következményét egészen a befejezésig, mint a második részben, vagy menet közben bármikor válthatunk a valósidejű és a körökre osztott opciók között, mint az Owlcat Games által jegyzett Pathfinder epizódokban. Ha lehet, mi ez utóbbit kérnénk, sokkal felhasználóbarátabb megközelítés.
Greetings, Watchers! The Pillars of Eternity team has released Patch 1.3.8.0.87535. For details on what's included, visit the Obsidian Forums here:https://t.co/5mVMv2CMSO
— Avowed (@AvowedtheGame) March 26, 2025
In addition, a new Turn-Based Combat mode is in development for Pillars of Eternity coming later this year.… pic.twitter.com/dhZSPfwyCp
Az mindenesetre biztató, hogy az Obsidian tesztelőket keres, tehát bevonná a közösség tagjait is a fejlesztésbe, hogy a visszajelzéseik alapján formálja a körökre osztott módot.