A Hellblade mögött álló Ninja Theory fejlesztői naplójából rengeteg izgalmas részlet derül ki a játékkal kapcsolatban, valamint bekukkanthatunk a kulisszák mögé is, ami kifejezetten érdekes, hiszen a legtöbb stúdió teljes titoktartás mellett fejlesztgetni saját játékát.
A Devil May Cry fejlesztőinek új játékán mindössze 13 ember dolgozik, így a fejlesztési költségeket alacsonyan tudják tartani, ez azonban azt is jelenti, hogy nem lehet mindent erőből megoldani, újszerű technikai megoldásokra, innovatív gondolkodásra van szükség. A csapat nem akarja beáldozni a eredeti játéktechnikai megoldásokat és elképzeléseket, de nagy hangsúlyt fektetnek a minőségi megoldások implementálására is.
Hogy alacsonyan tartsák a fejlesztés pénzügyi részét, megpróbálnak minél több érdeklődőt bevonni a projektbe. Zenészek, színészek és más képzett aktivisták segítik a fejlesztést, akik teljesen önzetlenül álltak a Hellblade mellé. A Ninja Theory csapata úgy gondolja, hogy az ilyen fejlesztőcsapatoknak és ehhez hasonló fejlesztési modellnek bizony helye van a szakmában, ezért az Epic Games-szel karöltve el is indítottak egy programot, amelyben egyetemisták és más lelkes érdeklődők számára készítenek majd online kurzusokat, hogy minél több fiatal számára megteremtsék a lehetőséget.
Ti mit gondoltok, sikeres lehet a Ninja Theory féle fejlesztési modell?