Hirdetés

Hellblade - a Star Wars VII kaszkadőre is besegít

|

Újabb fejlesztői naplóval jelentklezett a Hellblade csapata, ezúttal arról mesélnek, hogyan rögzítették a főhős különböző harci animációt.

Hirdetés

A Ninja Theory egyáltalán nincs könnyű helyzetben, hiszen egy mindössze maroknyi fejléesztőből áléló indie csapattal akarnak AAA minőségű játékot letenni az asztalra, ehhez pedig néha újszerű megoldásokhoz kell folyamodniuk.

A csapat régóta dolgozik a harcrendszeren, ami nyilvánvalóan a Hellblade központi eleme lesz, eddig azonban nem sikerült megtalálniuk a tökéletes megoldást. Fel is vettek egy új dizájnert, akiknek segítségével teljesen új lendületet vett a fejlesztés, a harc pedig sokkal dinamikusabbá vált. Mivel a csapatban csak két animátor dolgozik, nem lehetett mindent a nulláról felépíteni, így itt is a mo-cap mellett döntöttek.

Persze szükség volt valakire, aki képes tökéletesen végrehajtani Senua mozdulatait, a csapat választása pedig a lenyűgöző Chloe Bruce-ra esett, aki Daisy Ridley kaszkadőre volt a Star Wars: Az ébredő Erőben. Az biztos, hogy nem rajta múlik a végeredmény, bámulatos, mire képes.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)