Valljuk be itt és most (hiszen csak magunk vagyunk), hogy Nozdormu nem a Hearthstone készletének leghasznosabb lapja. Az idősárkány azon kívül, hogy egy 8/8-as test, nem sokat tesz hozzá az életünkhöz, inkább csak elvesz belőle, és 15 másodpercre redukálja ellenfelünk és saját köreinket is.
Van egy pakli a Hearthpwn leírásai között, ami elméletben sikerrel alkalmazza Nozdormut. Ugyanis ha kijátsszuk a sárkánykomát, majd a Pandaren Brewmastert és ezután még egy Pandaren Brewmastert valamint aktiváljuk a pandák képességeit (visszavesszük kezünkbe egyiket a másikért) és ezt játsszuk el újra és újra, majd átadjuk a kört partnerünknek, a sok bent ragadt animációval megfosztjuk ellenfelünket a lépéstől, hiszen a kötelezően lefutó effektek után már nem marad ideje bármit is cselekedni. Így néz ki ez a gyakorlatban:
Próbáljátok ki ha tudjátok, amíg a Blizzard el nem rontja a bulit egy javítással. Legalább egy napra hasznossá válik Nozdormu is.