A Polygon faggatta éppen az amerikai Nintendo vezért, aki gyakorlatilag vállát megvonva kijelentette, hogy az E3-on egyébként visszafogottan szereplő vállalatot nem nagyon izgatja és érinti a használt játékok kereskedelme körüli felhajtás.
"A Nintendo olyan tartalmat kínál, amelynek az újrajátszhatósága kiváló. A fogyasztó egész egyszerűen örökre meg akar tartani egy Mario Kartot, tovább akar játszani az új Super Mario Bros. vagy a Pikmin csodájával. Azt látjuk, hogy a használt játék piacon a Nintendo címek ritkábban fordulnak elő. Sokkal ritkábban" - jelentette ki Fils-Aime.
"Szóval mi nem fejlesztünk technológiát a használt játékpiac megbénítására, mert biztosak vagyunk abban, hogy ha kiváló tartalmat nyújtunk, akkor a fogyasztó nem akarja majd eladni azt többet" - teszi hozzá a kellemes fricskát.
Egy másik interjúban Reggie Fils-Aime egyébként azt is kijelentette, hogy a lemezes tartalom nem fog eltűnni a piacról. Tegnap mind a két témában egészen mást mondott az Epic Games volt dizájnere, Cliff Bleszinski, érdemes az ő álláspontját is megrágni kicsit, de azért Fils-Aime szavaiban is talál igazságot az ember. Ti mit gondoltok?