A Microsoft büszkén írja sajtóközleményében, hogy 24 óra leforgása alatt a Halo: Reach 200 millió dolláros bevételt generált az Egyesült Államokban és Európában, amivel 2010-ben az USA legnagyobb szórakoztatóipari durranása lett, maga mögé utasítva olyan nagyágyúkat, mint a filmvásznon hódító Iron Man 2, Alice Csodaországban, és a Toy Story 3-at.
Még ha csekély mértékben is, de ebből ugye mi magyarok is kivettük a részünket, hiszen a világ számtalan pontjához hasonlóan itthon is éjféli nyitással és Halo: Reach launch partival ünnepelték a megjelenést. "A Halo: Reach a legnagyobb játék, amit a Microsoft valaha is kihozott, és megjelenése máris túlszárnyalta az összes idei filmet és más szórakoztatóipari terméket." -mondta Phil Spencer, a Microsoft Games Studio helyettes vezetője. "Minden főbb Halo megjelenés egyre népszerűbbé tette a sorozatot, ami egy évtized távlatában a világ egyik legnépszerűbb szórakoztatóipari terméke lett." Szép munka, gratulálunk! Halo: Reach tesztünk alapján szerintünk is megéri a pénzét.