Vészesen közeledik a Halo 5: Guardians megjelenése, nem csoda hát, hogy egyre több információ lát napvilágot a játékkal kapcsolatban. A 343 Industries vezetője, Josh Holmes most egy Twitteren feltett kérdésre válaszolva ismertetett egy fontos, a játék multiplayer módját érintő változtatást.
Kiderült ugyanis, hogy a Halo 5: Guardians nem fog tartalmazni választási, illetve szavazati lehetőséget arra nézve, hogy melyik térkép is következzen a többjátékos harcok során. A széria korábbi részei mind el voltak látva ezzel az opcióval, tehát két meccs között minden játékos szavazhatott arról, hogy a felkínált pályák közül melyik is legyen a következő.
@GDO_TWITS No voting or veto, just straight rotation.
— Josh Holmes (@JoshingtonState) September 7, 2015
Holmes válasza alapján ezt most szépen elfelejthetjük, a térképek rotációja tőlünk függetlenül fog alakulni. Érdekes tendencia ez, hiszen pár évvel ezelőtt még minden multiplayer FPS játék alapkelléke volt a pályaválasztó szavazati rendszer, ez a szokás azonban mostanában eltűnni látszik, például a Destiny sem büszkélkedhet hasonló rendszerrel. Kérdés persze, hogy ez baj-e egyáltalán, hiszen igaz, hogy szavazással elkerülhettük, azokat a pályákat amiket utáltunk, de ha túl sokan szavaztak egy népszerű opcióra, akkor újra és újra ugyanazon az unalmas térképen kellett játszunk.
Szerintetek jó döntést hozott a 343 Industries, vagy a Halo 5: Guardians jobb játék lehetne, ha megmarad benne a szavazási rendszer?