A Halo 5: Guardians közösségének néhány tagja nem volt éppen boldog a változtatásokkal, amik a játék célzását érintették a béta óta, ahol még kifejezetten jól teljesítettek. A készítők valóban finomítottak a célzáson, aminek köszönhetően közelre valamivel nehezebb lett pontosan lőni, cserébe a távolra való célzás sokat javult.
A Halo-játékosok egy részének viszont nem az ehhez való alkalmazkodás, hanem egy bug okozott gondot. A különböző kiadású Xbox One-kontrollerek közül némelyik (egy Reddit-poszt szerint az új, nyáron megjelent változat) abba a furcsa hibába ütközött, hogy az analóg kar bizonyos mozdulatai sokkal lassabb fordulást idéztek elő, mint kellett volna. A 343 a novemberi patchben javítja ezt a bugot de, azt is megígérték, hogy a jövőben tesztreszabhatjuk majd a kontrollerünk érzékenységét és például a holttereket is a Halo 5-ben.
Persze a javítások mellett egy csomó új tartalom is érkezik, köztük rengeteg Req-kártya, amik közül egyelőre csak néhányat lepleztek le, ezeket a fenti képen láthatjátok. A legfontosabb viszont a sokak által a megjelenéskor hiányolt Big Team Battle mód visszatérése, amihez egy csomó izgalmas pályát is kapunk. A közösség tagjai közül néhány ismert pályakészítővel közösen rakott össze a decemberben debütáló Forge-ban néhány új mapot a 343, amiket egy-egy régebbi Halo-pálya ihletett. Ezek a Standoff által ihletett Deadlock, a Valhalla mintájára elkészült Basin, a Headlong nevű pályát idéző Guillotine, és a Longbow-ra erősen hasonlító Recurve lesznek, ezeket láthatjátok az alábbi képeken.
Ezeken kívül még néhány fontos infóval szolgált a 343, így például egy problémás pályát ideiglenesen letiltanak, illetve változtatnak a Warzone matchmakingjén is, ezekről a fejlesztők által közzétett posztban olvashattok.