Hirdetés

Ha játszik a gyerek, nem kérdezi meg, hogyan fogant

|

Oké, vettem egy repjegyet Argentínába, hogy megkeressem a Sony ottani marketingeseit és vegyek mindannyiuknak egy sört a zseniális marketingkampányért.

Hirdetés

Ha hónapokon belül óriásplakátokról köszön vissza rátok a GameStar valami olyan aláírással, hogy „Vedd meg az asszonynak, addig is nézheted a meccset”, ne legyetek nagyon meglepve.

A Sony PlayStation részlege olyan kiválóan találja meg termékei célcsoportját, hogy kérdés nélkül felbérelnénk őket a saját termékeink reklámozására. Az argentín divizió beletrafált a közepébe, az alábbi plakáton a következő felirat áll: „Ha a fiad játszik, nem kérdezi meg, hogyan fogant”. Az argentin családok legégetőbb problémája ez, a szülők rettegve várják a napot, igyekeznek húzni az időt, a Sony pedig ahol tud, segít. Csak le ne merüljön a Vita, vagy nehogy áramszünet legyen, amikor a kis Juan agya ezerrel koncentrál a The Last of Usra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)