A Valve leginkább arról ismert, hogy kerüli a hármas számot, szeret PC-s játékokat olcsón adni, és csinált egy Half-Life nevű sorozatot, amit nemrég egy VR-os résszel támasztott fel, mert tudta, ha hagyományos folytatást készítene, nem tudna megfelelni az elvárásoknak.
Az elmúlt 25 évben bizonyára nem csak a Half-Life-ról, de a Valve összes játékáról hallottatok, Portaltól Left 4 Deadig, Counter-Strike-tól Team Fortress 2-ig. Elképesztő alkotásokat köszönhetünk nekik - még ha az alapötlet többnyire nem is tőlük származik.
Az irattárak mélyére túrtunk, hogy elmeséljük, hogyan alapította meg a Harvardot elhagyó, a Microsotnál a Windowsokon dolgozó Gabe Newell napjaink egyik legfontosabb videojátékos cégét, milyen problémákkal volt kénytelen szembenézni a Half-Life 2 fejlesztése során, mit tartogat a jelen és a jövő számára.
Ha tetszett, amit láttatok, dobjatok a videóra egy like-ot, vigyétek hírét, iratkozzatok fel, és nyomjátok be a csengőt, hogy ne maradjatok le semmiről! Hamarosan beindul a játékszezon, nem lesz megállás.