Hirdetés

Itt az ideje, hogy végleg leszámoljunk ezekkel a játékmechanikákkal

|

Szubjektív toplistában mesélünk arról, mi milyen mechanikákat irtanánk ki a játékiparból.

Hirdetés

Vannak olyan játékmechanikák, amik elsőre remek ötletnek tűntek, és ideig-óráig nem is volt gond velük, de vagy egyszerűen csak túlhaladt már rajtuk az ipar, vagy olyan mértékben rongyosra használták őket a fejlesztők, hogy ma már a felbukkanásuktól is feláll az ember hátán a szőr.

Az alábbi videóba (teljesen szubjektív módon) pontosan ilyen mechanikákat gyűjtöttünk össze. Úgy érezzük, ezektől most már tényleg itt lenne az ideje, ha megszabadulhatnánk, vagy tényleg minimális szintre szorítanák vissza őket a friss megjelenésekben.

Hirdetés

Szerintetek milyen mechanikákkal kellene véglegesen leszámolnia az iparnak? Írjátok meg kommentben, és persze nyugodtan szálljatok vitába az elhangzottakkal! 

Ha egyetlen új feltöltésünkről sem akartok lemaradni, csapjatok rá a feliratkozás gombra, és piszkáljátok meg a csengettyűt is. Ha esetleg támogatnátok a munkánkat, akkor a csatornatagság és a szuperköszönet segítségével ezt is megtehetitek - végtelen hála jár, ha így tesztek!

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)