Jó esetben egy videojátéknak a stáblista lepörgésével ténylegesen vége van, magyarul megkaptuk a konkrét lezárást, nem hagyott minket lógva a fejlesztőcsapat. Bizonyos esetekben azonban a stúdiók ahhoz az eléggé megkérdőjelezhető megoldáshoz nyúlnak, hogy az igazi befejezést valamilyen különálló, fizetős DLC-ben hozzák csak el. Az alábbi videóban tíz olyan esetet szedtünk össze, amiko pontosan így döntöttek az alkotók.
Amennyiben inkább olvasni szeretnétek, a videó alapjául szolgáló cikket is megtaláljátok az oldalunkon.
Ti egyébként tudnátok még bővíteni valamilyen módon a mi listánkat? Lent, a kommentek között bátran jöhetnek a kiegészítések!
Ha semmiképp sem akartok lemaradni a csatornára érkező videós tartalmakról, akkor iratkozzatok fel és persze bökjétek be a csengettyűt. Ha esetleg támogatni szeretnétek a munkánkat, akkor a csatornatagság funkcióval erre is lehetőség van, illetve a szuperköszöneteket is lehet dobálni. Minden ilyen kedvességet nagyon köszönünk nektek!