Át is adom a szót Ashkandinak, aki nálam jobban el tudja mondani, hogy áll a Grey fejlesztése:
"Az utóbbi hónapokban nem igazán adtunk hírt a fejlesztésről, ugyanis nagyban folytak a munkálatok a pályákon, a történeten, valamint a mod-ba kerülő fejtörőkön. Igyekszünk sok olyan kihívást állítani a játékos elé, ami aztán a végigjátszás után visszatekintve újabb apró részletekkel szolgál a történetről és hősünk múltjáról. Ezek persze nem a szokványos értelemben vett „vidd a kulcsot az ajtóhoz” fejtörők lesznek, inkább elvontabb, rémálomba illő dolgok. Kedvenc példám ebben a témában, amikor a halott húgunk testrészeit kell összeszedni, majd miután megszereztük őket, megmutatja a továbbjutáshoz szükséges ajtó helyét, valamint mesél nekünk egy kicsit a vele történtekről, ami rövid idő alatt a mod egyik kiemelt ellenfeléhez juttat minket. Mivel nálunk a történet nincs kőbe vésve, folyamatosan alakul a cselekmény és bátran állíthatom, hogy az elmúlt fél év alatt sikerült összehozni egy nagyon jó és egyben egyszerűen elmesélhető sztorit, amit olyan 5-6 óra játékidő alatt szándékozunk végigvezetni.
A fejlesztés egyébként zökkenőmentesen halad, amit az eddig elkészült 2 óra játékidő is bizonyít. Ezekből az elkészült részekből szeretnék megmutatni nektek egy keveset egy teaser formájában, tessék lekapcsolni a villanyt és feltekerni a hangerőt. : )"