Február végén volt szó róla, hogy a GOG.com-ra felkerülő játékok árai hamarosan minden régióban eltérőek lesznek, de a cég most bejelentette, hogy visszatáncolt ettől a lépéstől.
A döntést a közösség visszajelzéseivel indokolják, ugyanis a játékosok számára fontosabb a DRM-mentesség, mint az esetlegesen alacsonyabb ár. A GOG egyébként nem vetette el teljesen az ötletet, de még igazítaniuk kell rajta, hogy mindenki jól járjon. „A kezdetektől az volt a célunk, hogy könnyebbé tegyük a dolgokat azon felhasználók számára, akiknek bankkártyájuk/fizetési rendszerük alapjáraton nem USD-t használ.” - írták egy az oldalra felkerült posztban. „Az előnyök egyszerűek, mert az ár jobban átlátható, könnyebben lehet vele számolni. Nem lennének átváltási díjak, tranzakciós illetékek, vagy más rejtett költségek. Ugyanakkor miután elolvastuk a kommentjeiteket, rájöttünk, hogy egy fontos dologtól megfosztottunk titeket: a választás jogától.”
Míg a GOG továbbra is azon fáradozik, hogy kiegyenlítse az árkülönbségeket, és ehhez hajlandó saját zsebébe nyúlni. Jelenleg a játékosok 5,99 és 9,99 dolláros játékkódokat kapnak, de ezt majd kreditre cserélik az elkövetkezendő hónapokban, hogy egy játék árát teljesen vagy részlegesen fedezni tudják. Ez azokra a játékokra vonatkozik, ahol nem egyenletes az árazás, köztük az Age of Wonders 3-ra, a Divinity: Original Sinre és a februárban megjelenő The Witcher 3-ra.
Az árat egyébként soha nem a GOG szabja meg, hanem a velük együttműködő cégek, de igyekeznek meggyőzni a legmakacsabbakat is. „Igen, ez azt jelenti, hogy néhány játékot nem tudunk elhozni, de ugyanakkor a GOG.com hű marad értékeihez és továbbra is a legjobb DRM-mentes játékokat hozza korrekt árakkal.”