Nem, nem a játékkal van gond, hiszen egyelőre még nem jelenhetnek meg sem online, sem nyomtatott formában értékelések a játékról. A probléma inkább a PC, mint játékplatform másodhegedűssé degradálására vonatkozik.
Elvileg már csak napok kérdése, és elkezdenek szállingózni az első Ghostbusters tesztek. Jómagam már most komolyabb tétben mernék rá fogadni, hogy a PC-s változat több százalékpontos elmaradást fog produkálni konzolos (itt elsősorban a PS3-ra és X360-ra írt verziókra gondolok) testvéreihez képest. Persze csak akkor, ha valóban igazak az alábbi állítások.
Míg az Európában időleges exkluzivitást élvező PS3-as, és az Egyesült államokban régiófüggetlen kiadásban bemutatkozó X360-as változatok online multiplayer, továbbá kooperatív játékmódokkal is rendelkeznek, addig az asztali rendszerekre szánt változatból ez valahogy kimaradni látszik. Ráadásul ennek ellenére elengedhetetlen az internetkapcsolat megléte, hiszen online aktiválást (DRM) igényel a Ghostbusters. Úgy tűnik, az Atari még nem jött rá arra, amire az Electronic Arts, hogy nem a DRM lesz az a fegyver, amivel vissza lehetne szorítani a kalózkodást.