Hirdetés

GameStar Évértékelő 2014: ahogy HP látta

|

Már csak bő egy nap van hátra az évből, így újabb vezér érkezik, ki egyszerre szép és bölcs.

Hirdetés

Kétség sem férhet hozzá, hogy az online felületünk nem is lehet erre alkalmasabb tábornok kezében, mint HP, aki nem csak gyorsan, de jól is dönt, kisujjában van a szakma, két szóval tud megsemmisíteni kötekedő embereket, és nem mellesleg csodálatosan énekel. (Főnök, ennyi fért bele háromezerért! - RG).

- Mi volt a legjobb 2014-es élményed? (nem játék téren)
A boldog párkapcsolat és a sikeres közös élet titka a sok munka. Mármint ha mind a két fél sokat dolgozik. Ezt tanultam idén. Hogy ez most jó-e vagy sem, azt nem firtatom, de legalább működik. A legjobb élményeim tehát azok a pillanatok, amikor nem dolgozom, és azzal lehetek, akivel szeretnék.

- Mi volt a legrosszabb (legkellemetlenebb) 2014-es élményed? (nem játék téren)
Mocsy írta, hogy milyen ügyesen váltott életmódot, szedte össze magát. Jelentem, ami róla lejött, az rám került. Én nem váltottam életmódot, lusta gömböc vagyok, az a szeretni való, sármos fajta, de ezzel együtt több lett a betegeskedés, kevesebb az energia. A legrosszabb élményem az ezzel való szembenézés, egy kis bizonytalansággal, hogy mi lenne a számomra megfelelő út. Ilyenkor persze elszaporodnak a fitneszfasiszták is az ember környezetében, mindenkinek van egy tuti diétája, módszere, Coelho idézete, másra erőltetendő énképe, amivel nevelni akar, én meg nehezen bírom, ha meg akarják mondani, hogy mit hogy kéne. Én szeretem ezt megmondani... de most tény, hogy össze kell rántani kicsit magam, mert a végén még a Greenpeace aktivisták hada vizes törölközőkkel fog takargatni, és megpróbálnak majd visszagurítani a tengerbe.

- Mi volt a legjobb GSO-s élményed 2014-ben?
A GSO maga. Nagyon nagy eredményeket értünk el egy olyan csapattal, akikre nagyon büszke vagyok. El sem tudják talán sokan képzelni, hogy pár embernek mekkora munkája van ebben a brandben (printben és online-ban egyaránt, hiszen a GS csapat, az GS csapat), mivel jár egy magazin üzemeltetése, a kapcsolódó rendezvények szervezése, az üzleti oldal működtetése. Itt jegyezném meg, hogy Duncan (sokan emlékezhettek rá remek íróként) nagyon sokat tesz kereskedelmi vezetőként csapatával azért, hogy minél több reklám zavarjon titeket ne legyen veszteséges az oldal működése. Az eredményeink pedig kimagaslóak voltak az idén (szakmai ártalom, nekem tényleg ez a legnagyobb élményem), egy év alatt 100%-os nézettségnövekedést sikerült elérnünk, napi átlagosan 30-35 ezer olvasóval rendelkező gamer életmód magazin lehetünk, amiért nagyon hálás vagyok nektek is. Igen, mind a 30 ezer kattintónak jár a köszönet!

- Mi volt a legrosszabb (legkellemetlenebb) GSO-s élményed 2014-ben?
Amikor egyszer konkrét fenyegetőzésig fajult egy online vita. Persze a virtuális térben mindenkinek óriási arca van, a #GamerGate jól megmutatta a jelenséget, hogyan távolodnak el az emberek egymástól ebben a szubkultúrában is, és nem csak magyar szokás a "hangosan vagyok barom" mentalitás, de mindig elképedek a szélsőségein. Ezt sosem lehet megszokni, mindig elszomorít.

- Melyik szerinted 2014 legrosszabb játéka, és miért?
Volt pár kellemetlen élmény. Engedjétek meg, hogy konzolos játékosként az egész jelenlegi konzolgenerációt ostorozzam kicsit. Merthogy a nagy változás elmaradt, egy év távlatából ez kijelenthető. Helyette ugyanaz kicsit szebben, elképesztő helyigénnyel (500GB semmire sem elég), hibákkal, javítócsomagokkal, félkész megoldásokkal, folyamatos online igénnyel (a karácsonyi hackerakció bemutatta, mennyire is függünk már ettől). Én szerettem, hogy a konzol kész megoldásokat szállított. Megvetted, beraktad, játszottál. Most órákat telepítesz, patchelgeted, helyet szabadítasz fel, hogy elférjen az új játék, miközben sem a játékélmény, sem az MI, sem a technikai megoldások nem lettek igazán jobbak. És a PC-sek sem járnak jól vele, állandó kompromisszumokra kényszerülnek. Az üzleti részét tudom, értem, de mint játékos úgy gondolom, hogy bőven lenne mit javítani az egész iparágon.

- Melyik szerinted 2014 legjobb játéka, és miért?
A Telltale bármelyik játéka számomra még mindig etalon, a GTA 5 továbbra is lenyűgöz, a Destiny vitte el a legtöbb időmet, bár elégedett nem vagyok vele, élményben sokat adott. Sajnos túl kevés időm van mindent kipróbálni, így nem hiszem, hogy megalapozottan tudok egy címet kiválasztani, ehhez szélesebb látókör kellene, amire most ennyi munka mellett nincs módom.

- Ha van, akkor ki/kik a kedvenc kommentelő(i)d a GSO-n?
Már mindenki kiemelte azt a pár arcot, akik miatt érdemes kommenteket olvasni. Nekik köszönök mindent én is.

- Mit vársz 2015-től?
Azt, hogy nekünk és nektek is jó legyen. Egy magára jobban vigyázó HP azért nem lenne baj, de egyébként minden klafa. Remélem nálatok is, mindenkinek nagyon boldog évet kívánok. Vagy inkább sok boldog évet, ne aprózzuk el, ha már végre valami szépet mondunk egymásnak.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)