A pankráció legnépszerűbb ligája, a WWE folyamatosan arra törekszik, hogy a sport és a szórakoztatás tökéletes elegyét tálalja a rajongók elé, ami komoly kihívás a hivatalos játéksorozat készítőinek is. Az utóbbi években viszont kicsit a szimuláció felé vitte el a szériát a Yukes és a Visual Concepts, amivel nem álltak le a WWE 2K17 esetében sem.
Az új rendszerek viszont nem minden rajongónak tetszettek, így az ő kérésükre választhatunk például két különböző submission-rendszer közül. Sokat fejlődik a játék abban az esetben is, amikor kettőnél több harcos van egy meccsben. A gamescomos előadás alatt nem csak azt tudtuk meg, hogy Goldberg is kilátogatott a showra, hanem azt is alaposan bemutatták a fejlesztők, hogyan választhatjuk ki célpontunkat ilyenkor, vagy milyen új minijátékok kerültek a ladder meccsekbe (ilyenkor egy létrára állva kell megszerezni egy magasra felfüggesztett tárgyat bunyó közben).
A WWE 2K17-ben ráadásul sok új kontextusfüggő támadással és tárgyinterakcióval is találkozhatunk majd, de jól jöhet például az is, hogy szorult helyzetbe kerülve kigurulhatunk a ringből, hogy harcosunk fújhasson egyet és így erőforrásainkat kicsit feltöltve csatlakozhatunk megint a harchoz. Mostantól kezdve számítanak a gúnyolódások és heccelések is (taunt). Ezeket a közönségre irányítva még több lendületet nyerhetünk a meccsben, de akár a többemberes meccsekben is kipécézhetünk egy ellenfelet, aki ellen így hatékonyabbak lehetünk.
A játékmenet finomhangolása mellett egészen új lehetőségeink is akadnak, így idén például már a közönség között, vagy a backstage-ben is folytathatunk egy-egy küzdelmet, az öltözők és az irodák pedig szintén rengeteg új interakció lehetőségét rejtik. Persze a WWE 2K17-ben nem csak a ringbeli eseményeken van a hangsúly, hanem az úgynevezett promórészek, tehát az interjúk és a meccsek körítése is sokat fejlődik. Így például némelyik módban testreszabhatjuk azt is, hogyan ünnepeljen pankrátorunk, vagy a korábbi meccseink felvételeiből is vághatunk össze bevonulóvideót. Karakterekből pedig nem lesz hiány, az eddigi legnépesebb NXT-rosterrel együtt ugyanis legalább 150 pankrátor helyet kap majd a játékban.
A módok esetében a Universe és a karriermód áll idén a figyelem középpontjában, ez utóbbit pedig a kevésbé türelmes játékosok is élvezni fogják. Ugyanis nem muszáj a fejlesztőligának számító NXT-ből indulnunk, hanem akár rögtön kezdhetjük is a WWE fő rosterén a pályafutásunkat. Ezzel kapcsolatban fontos megjegyezni, hogy mivel tavaly június óta készül a játék, a WWE 2K17 a megjelenéskor biztosan nem fogja tükrözni a Raw és a Smackdown nemrég bejelentett szétválását.
Ahogy arról már korábban is volt szó, a Universe mód ettől függetlenül minél valószerűbben próbálja majd visszaadni, ahogy az egyes meccsek egymást szokták követni egy-egy WWE-műsorban. Ebben nem csak az új promóciós szegmensek segítenek majd, hanem az is, hogy minden egyes átvezetőt újraalkottak a készítők, legyen az régi vagy új. A WWE 2K17 persze nem lehetne igazán hű a valódi ligához a megfelelő showelemek nélkül, így még jobb grafikát kapunk idén is (főleg a fények javulnak) és a minden ízlésnek megfelelő soundtrack összeállításához is egy ismert személyt, Puff Daddyt kérték fel.
Az utóbbi egy évben sok újdonságot paszíroztak a készítők a WWE 2K17-be, így nem sok akadálya lesz, hogy otthon a pankráció rajongói otthon érezzék magukat Suplex Cityben.