Hirdetés

Kell még dolgozni azon, hogy jó legyen a The Crew 2

|

Az élmény okés, a megvalósítással vannak problémák. Kipróbáltuk a The Crew 2-t a gamescomon, vegyesek az érzéseink.

Hirdetés

A Ubisoft pár éve megpróbálta játékainak alapelveit egy autós címbe ültetni, és míg sok dolog működött a The Crew-ban, sok másik annyira nem. A folytatás azon túl, hogy javítani kívánja elődei hibáit, izgalmas új funckiókat, lehetőségeket is bevezet, ami elméletben tök jó, gyakorlatban még nem annyira. 

Hirdetés

Repülő, autó

Fél év van a megjelenésig, március 16-ig sokat változtathatnak a dolgok működésén. Alapvetően a koncepcióval semmi gond, az első rész is egy szórakoztató, laza, árkád versenyjáték volt, a szellemiségén nem változtat, hogy most már repülhetünk és hajózhatunk is benne. A járművek közötti váltás gombnyomásra történik: megnyitjuk a menüt, előjönnek az ikonok, kiválasztjuk, épp repülőre vagy hajóra szeretnénk módosítani az aktuális járgányt, majd leokézzuk, és egy szép animáció kíséretében megtörténik a váltás. Érdemes hajót víznél, kocsit meg út felett választani, de nem kötelező. Mielőtt a kötött pályás versenyekből mutattak volna ízelítőt, kóstolgathattuk kicsit ezt a nyílt világban, és én tök jól elszórakoztam azzal, hogy egy toronyház két épülete között próbáltam meg átsiklani (kettőből egyszer sikerrel). Az irányítás kényelmes, árkádos, egyszerű. Haverokkal ez bizonyára még nagyobb móka lesz, de azt, hogy a nyílt világ milyen egyéb lehetőségeket kínál, nem volt időm kideríteni. 

A gamescomos demó három versenyből állt, mindhárom földi, úgyhogy sajnos nem tudok a repülős és hajós kihívásokról nyilatkozni. Azt viszont tudom, hogy a motorozáson kell a legtöbbet dolgoznia a csapatnak, ez ugyanis jelenleg borzalmas, élvezhetetlen. A motor kontrollálhatatlanul pattog össze-vissza, a pálya követhetetlen, a fejlesztő odasúgta, hogy a bukkanóknál próbáljak meg nitrózni, aminek pörgés lett a vége. Én, illetve a velem játszó másik újságíró is valahol a végén fejeztük be, nyilván nem tapasztalatlanságunk miatt. A motorozás fizikáján még nagyon sokat kell faragni, és az irányítás is finomítandó. Mi sajnos nem tudtunk rögzíteni, de keringenek gameplay videók a neten, amik megerősítettek abban, hogy nem én vagyok béna.

A következő a driftes esemény volt, melyben (nyilván) egy Mazdát kellett a város útjain terelgetni. Elegendő gyakorlás után nyilván jobban ment volna, mint elsőre, de az egyetlen próbálkozás során, ami megadatott, kezdtem ráérezni az ízére. Az útszéli oszlopok ugyan nem fognak meg, de érdemes elkerülni őket, mert törlik az elért pontszámot. Fura volt viszont, hogy az emberek a drift útvonalán, az út szélén ülnek, vagy épp az út közepén sétálnak. Tudjuk be ezt annak, hogy még korai a build, az ilyen apróságokat nem szűrték ki. 

A legjobb élményt a pályaversenyzés nyújtotta egy formaautóval. Itt még úgy is elsőként végeztem, hogy az elején a fejlesztővel beszélgettem, ezért lekéstem a rajtot. Aki játszott már komolyabb autós játékkal, az tudja, hogy a kanyarok előtt kell fékezni, és ezen értékes tudás birtokában könnyen tudtam követni az ívet.

A látvány egyébként földközelben csodás, feljebb kicsit kopottabb, és ugyan az autók kidolgozottsága nem éri el a kategória csúcsának számító Forzáét, az Ivory Tower szép munkát végzett. Belső nézet nincs, de egy ilyen óriási, multiplatform játéknál talán el tudjuk nézni ezt a hiányosságot. 

A The Crew 2-t ennyi játék alapján még nehéz megítélni. Van, ami működik, és van, ami még nem, de sokat számít majd a nyílt világ, a jelenleg még tapasztalható technikai problémák kezelése, a közösségi élmény, és a változatosság. Március 16-án minden PC-s, Xbox One-os, és PS4-es kiderítheti, mi lett a végeredmény.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)