A One Punch Manből verekedős játékot készíteni nem feltétlen hálás dolog, hiszen ha a címszereplőt harcba vinnénk, akkor elég egyhangúak lennének a bunyók, viszont őt sem lehet kihagyni a játékból. A fejlesztők ezt a problémát egy nagyon okos (és rendkívül vicces) mechanika segítségével oldották meg.
Azt már a One Punch Man mangából és animéből is megtudhattuk, hogy egyáltalán nem jellemző Saitamára pontosság. Ez a tulajdonsága lesz a One Punch Man: A Hero Nobody Knows egyik legfontosabb mechanikája, ugyanis a harcokat a hagyományos hősökkel kell lefolytassuk, és megpróbálni minél tovább túlélni, amíg a kopasz szuperhős a harc színhelyére próbál eljutni. Minél több sebzést viszünk be vagy minél jobb kombót hajtunk végre, Saitama annál gyorsabban érkezik majd meg, hogy pontot tegyen egy harc végére. Ebben a trailerben nézhetitek meg, hogy pontosan hogyan működik a mechanika:
Ezen felül bemutatkozott a Team Battle mód is, ebben a már jól ismert szereplőket vihetjük csatába 3 fős csapatokban. Ehhez érkezett 3 új karakter is: az elképesztő pszichikus képességekkel rendelkező Terrible Tornado, a küzdősport nagymester Silverfang, és kardforgatásban kiemelkedő Atomic Samurai.
Nektek eddig hogy tetszik a One Punch Man: A Hero Nobody Knows?