Az idei gamescomon néhány képet leszámítva, nem sok újdonságot láthatunk a Cyberpunk 2077-ből, ez viszont nem jelenti azt, hogy a fejlesztők ne szolgálnának új információkkal a játékról. A mai napon az egyik senior concept artist beszélt a multiplayer jövőjéről, aminek megjelenése még egyáltalán nem biztos.
Marthe Jonkers elmondta, hogy a The Witcher 3 fejlesztése után a csapat létszáma megduplázódott. Míg a 400 fős gárda nagy része azon dolgozik, hogy a játék egyjátékos módjával minden rendben legyen az áprilisi megjelenésre, addig egy nagyjából 40 fős csapat elkezdett dolgozni azon, hogy hogyan lehetne egy többjátékos élményt is a játék világába ültetni a megjelenés után. Szerinte, ha valami belekerül a játékukba azzal mindennek stimmelnie kell és ez a single player résznél garantált lesz, de az még finoman szólva is kérdéses, hogy a multis módnál is így alakul-e.
Előfordulhat, hogyha nem jön össze a dolog, akkor nem jön össze. Soha nem tennénk bele semmi olyat a Cyberpunkba, ami nem üti meg legalább a The Witcher által felállított standardot. Nem tudom, hogy a jövő mit tartogat, de mi mindig biztosra megyünk abban, hogy bármi, amit kiadunk a kezeink közül, az a legmagasabb minőséget képviselje.
A művész arról is beszélt, hogy nagy szükség volt a stúdió bővítésére, hiszen a Cyberpunk - ha ez egyáltalán lehetséges - még a The Witchernél is ambiciózusabb projekt. A Witcherben Geralt egyfajta megkötést is jelentett a játékosok számára, hiszen a kapcsolatai és harcstílusa mind a hátteréből fakadt. Itt azonban a rajtunk múlik majd, hogy mit kezdünk a karakterünkkel, milyen kapcsolatokat alakítunk ki, ezek a döntések pedig rengeteg végkifejlethez vezethetnek majd, egy ilyen rendszer kivitelezéséhez pedig elengedhetetlen a nagyobb csapat.