Edmund McMillen és Florian Himsl RPG-alapú, random eseményekkel tűzdelt platformerje (szakszerűen rougelike), a The Binding of Isaac, finoman szólva őrült világával és élvezetes játékmenetével hatalmas sikert aratott 2011-es megjelenése után. Ezt csak tovább tetőzte a Wrath of the Lamb kiegészítő megjelenése, mely rengeteg új tartalmat hozott az alapból is hosszú játékba.
Edmund McMillen már korábban is említette, hogy szeretné megújítani a játékot, és lecserélni a Flash-alapú motort. Kijelentése után sokáig csend honolt a játék körül, egészen a most zajló Gamescomig, ahol végre lerántották a leplet a The Binding of Isaac: Rebirth-ről. A grafikai átalakítás mellett még elhangzott egy-két hangzatos ígéret:
-Multiplatform megjelenés (Playstation 4, Xbox 360/One, 3DS, PSVita, IOs, PC)
-Rengeteg új tartalom, mely részben a Flash motor limitációja miatt lett kivágva az eredeti játékból
-Helyi kétjátékos coop-mód (interneten keresztül sajnos nem...még)
-Danny Baranowsky új zenéket komponál
-Mentési funkció kilépéskor
A bejelentést egy kedvcsináló trailerrel is megtoldották, ami a játék enyhén horrorisztikus és bizarr hangulatát jól tükrözi. Ti várjátok az új Isaac játékot?