Hirdetés

Army of Two: The 40th Day GamesCom Trailer

|

Az Electronic Arts kooperatív módra kihegyezett shootere sem maradt távol a GamesCom-tól.

Hirdetés

Két szerethető, badass főszereplő, változatos fegyverek, sokszáz ellenfél, hangulatos helyszínek, első osztályú átvezető animációk segítségével elmesélt történet, és a feledhetetlen coop lövöldözés, ez jellemzi az Army of Two című konzolos (Xbox 360, PlayStation 3) akciójátékot, amelynek folytatása jövőre kerül az üzletekbe.



Az Army of Two: The 40th Day az első részben megszokott katonai táborok, titkos bázisok helyett már egy modern nagyváros, Shanghaj utcáira kalauzolja a játékost. Jobb esetben kettőt egyszerre, hiszen az EA montreáli stúdiójában fejlesztett akciójáték legnagyobb erőssége a kooperációban, vagyis az együttműködésben rejlő lehetőségek kihasználásában lapul. Engem akkor főzött puhára, és vett meg kilóra az Army of Two, amikor először szakítottam le egy lerobbant járgány ajtaját, majd azt pajzsként használva fedeztem saját és társam előrenyomulását, aki közben egyenként leszedte a körülöttünk csoportosuló gazfickókat.



Tyson Rios és Elliott Salem az Army of Two: The 40th Day során a tervek szerint az eddigieknél jóval kezelhetőbb páros lesz. No nem a személyiségük változok, csupán a vezérlést dolgozzák át a fejlesztők. Példának okáért a fedezékbe húzódás automatizált, s már elég lesz egyetlen kezünket hasznáni ahhoz, hogy fegyvert váltsunk. Felvehetjük lelőtt ellenfeleink fegyvereit is, így már négy lőfegyvert hordhatunk magunknál egyszerre. A szituációérzékeny vezérlésnek köszönhetően most már minden feladatot végrehajthatunk anélkül, hogy egynél több gombot kellene megnyomnunk. Szintén újdonságnak számít, hogy most már bizonyos anyagú és vastagságú tereptárgyak nem nyújtanak tartós fedezéket. Egy asztallap például nem fogja megállítani a 9mm-es lövedéket sem. Végre ártalmatlanná tett ellenfeleket is használhatunk pajzsként, illetve egy jópofa húzással becsaphatjuk a gyanútlan ellenséget. Az egyik játékos úgy tesz, mintha megadná magát, s míg a rosszfiúik köréje gyűlnek, addig a másik elfoglalja a rajtaütésre leginkább megfelelő pozíciót, majd villámgyorsan végez velük.
Az Aggro rendszer (aki veszettül tüzel, arra figyel jobban az ellenség), és az osztott képernyő viszont megmarad.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)