A DICE-nak bőven van már gyakorlata a kompetitív FPS-ekben, a Battlefield sorozatba azonban mindig csempésztek egy kis sztorit. Így még ha csak néhány órára is, de az ember elmerülhetett a közepesen buta AI által megtámogatott kalandban, hogy aztán magát a lövöldék királyának érezve vesse bele magát a multiba.
A DICE egyik munkatársa most a gamescomon próbálta ismét elmagyarázni, miért is döntöttek így. Sigurlina Ingvarsdottir (ő tartotta az előadást a színpadon) egy interjúban elmondta, hogy a Battlefront sorozat mindig is a többjátékos módban gyökerezett, ezért most is erre akartak koncentrálni.
Azonnal a többjátékos módhoz fogtak hozzá, abból akarták kihozni a lehető legtöbbet. Ez az, amiben a csapat otthonosan mozog. Persze lesznek majd küldetések, amiket egyedül és csapatban is teljesíthetünk, de az azért mégsem ugyanaz.
A Star Wars Battlefront megjelenés november 17-én esedékes PC, Xbox One és PS4 platformokra.