A For Honor egy olyan játék lesz, amiben nagyon nem mindegy, hogy hogyan mozognak a lovagok, és hogyan viselkednek a páncélok/fegyverek. Amikor időnk nagy részét azzal töltjük majd, hogy egymás nyakába lihegünk hatalmas pallosokkal vagdalkozva, akkor egy fura lépés nagyon elronthatja a hangulatot.
A Ubisoft Montréal-tól Simon Clavet tartott előadást az új Motion Matching technológiájukról, ami képes nagyon részletesen lemodellezni a szükséges mozdulatokat. A cél az, hogy a lehető legélethűbb animációkat hozzanak létre, amellett, hogy egyébként játszható is marad a dolog. Nagyon nehéz megtalálni az egészséges egyensúly realitás és szórakoztatás között, de úgy néz ki, hogy a Ubisoft rátalált.
for honor
A fent látható képek természetesen nem a játék végleges verziójából származnak. A lovag modelleket egy tesztkörnyezetben mutatták be, tehát a megjelenéskor ennél kicsit izgalmasabb pályák lesznek majd.