Hirdetés

Final Fantasy XV - átalakul a demóban látott harcrendszer

|

A Final Fantasy XV demójában egy érdekes megoldásnak hála mindegyik támadáshoz egy-egy külön fegyvert rendelhettünk, de mint kiderült, a harcrendszer ezen részén változtat egy kicsit a Square Enix.

Hirdetés

A Final Fantasy XV: Episode Duscae címre hallgató demó nem csupán arra volt jó, hogy a kiéhezett rajongók végre kipróbálhassák, milyen is lesz az új rész, hanem a készülő játék mechanizmusainak is jó teszt volt. A harcrendszer egyik elemét például át is dolgozza a Square Enix ahhoz képest, amit a demóban láttunk.

Az Episode Duscae-ben minden támadásunkhoz hozzárendelhettünk egy-egy fegyvert, így ha az adott mozdulatot hívtuk elő, akkor karakterünk automatikusan a kapcsolódó fegyvert használta. A Nova Crystallis rajongói oldal fordítása szerint azonban a fejlesztők úgy döntöttek, ez a megoldás némi finomhangolásra szorul. Az automatikus váltás helyett a Final Fantasy XV végleges változatában majd a kontrollerünk D-padjával szabadon váltogathatunk a különböző fegyvereink között, akár kombók közben is. A játék rendezője, Tabata Hajime szerint így elkerülhetik, hogy a játékosok akkor váltsanak fegyvert, amikor igazán nem szerettek volna. Ettől függetlenül az automatizált kombók lehetősége nem veszik el teljesen, a Counter és a Raid típusú támadásokhoz továbbra is beállíthatunk egy előre meghatározott fegyvert.

Ti várjátok már a Final Fantasy XV-öt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)