Clint Hocking tervezőként meghatározó szereplője volt a Splinter Cell széria fejlesztésének, kreatív igazgatóként pedig részt vett a Far Cry 2 munkálataiban is, azonban 2010 májusában elhagyta a Ubisoftot, hogy augusztusban a LucasArts fedélzetére léphessen és részt vegyen egy titokzatos projektben.
Hocking 2012 júniusában - még azelőtt, hogy októberben a Disney felvásárolta volna a céget - lépett le addigi munkahelyéről, de azt nem mondta el, hogy min dolgozott két éven keresztül és mivel a LucasArts jelenleg is számtalan kiadatlan projekttel rendelkezik (lásd Star Wars 1313), így megeshet, hogy erre már nem kerül sor a jövőben.
A dizájner 2012 júliusában újabb csapathoz szegődött, ezúttal a Valve volt a kiszemelt, azonban arról fogalmunk sincs, hogy min dolgozott, bár a lövöldék terén szerzett tapasztalata alapján a sajtó azt remélte, hogy tehetségét a Half-Life 3 vagy a Left 4 Dead 3 körül kamatoztatja. Végül elérkeztünk legutóbbi hírünkhöz, mely szerint Clint nem kíván többet a Valve lobogója alatt dolgozni, a pletykák szerint távozása összefügg a Half-Life 3 folytonos elodázásával.
Szerintetek is ez lehetett a fejlesztő kilépésének a hátterében?