A Bethesda az idei E3 egyik legjobb előadást tartotta és ez nagy részben a Fallout 4-hez köthető bejelentéseknek köszönhető. Ilyen volt például az is, hogy a nyitott világú, poszt-apokaliptikus akció-szerepjáték nem csak PC-n, de Xbox One-on is támogatni fogja a modokat. Most az is kiderült, hogy mikortól.
Pete Hines, a Bethesda marketing elnöke az amerikai IGN-nek adott interjújában elárulta, hogy a tervük az, hogy jelenleg teljesen a játék minőségére koncentrálnak és a mod funkcióval a megjelenés után foglalkoznak: "Senkit sem érdekelnek a modok, ha a játék béna. Mindig is ez volt a filozófiánk. Csak akkor fektetünk energiát a modkészletbe, ha a játék elkészült." A nyilatkozatból megtudtuk, hogy jelen pillanatban a bugirtás, a polírozás és a frame rate javítása zajlik.
Hines így folytatta: "Az ötlet az, hogy a modokhoz szükséges eszközök minden platformon működni fognak, de az igazság az, hogy a rendszer még nem létezik. Dolgozunk rajta, de még eltart egy ideig. Biztos, hogy átcsúszik a következő évre, mert addig el sem tudjuk kezdeni." Hines hozzátette még, hogy a terveik szerint a Bethesda.net egyfajta központként funkcionál majd a Fallout modok, a Doom SnapMap alkotások és hasonló művek megosztására.