Hirdetés

Ezek lettek az év játékai a Facebook szerint

|

A Facebook üzemeltetői is elárulták, mik lettek szerintük az év játékai, de ők kicsit más szempontrendszer szerint értékeltek, mint azt megszokhattuk.

Hirdetés

Ilyenkor, decemberben, mikor már minden nagyobb játék befutott, a játékvilág rendszerint elkezd arról diskurálni, melyik játékok voltak a legjobbak idén. Ehhez csatlakozott a Facebook is; az ő olvasatukban 2015 győztese a kínai Clash of Kings volt, ami a mobilos sikerek után a közösségi oldalon keresztül is elérhetővé vált, így idén 50 millió új játékosra tett szert.

Ezen kívül persze több más kategóriában rangsoroltak volt, de itt se várjuk, hogy a Game Awardsról ismerős címek tarolnak majd. Azért a hardcore gamerek számára ismerős League of Legends, Metal Gear Solid V is kapott az elismerések közül, ahogy a PlayStation 4 és az Activision is. Íme, ezek voltak a legjobb játékok a Facebook szerint:

Legjobb böngészős játékok:

Best Friends (Seriously)
Knights & Brides (Vizor Interactive)
Family Guy: The Quest for Stuff (TinyCo)
Hot Shot Casino Slots (Scientific Games Interactive)
Monster Busters: Hexa Blast (PlayDog Soft)
Nords: Heroes of the North (Plarium)
Vegas Downtown Slots (Playtika)
Yahtzee with Buddies (Scopely)

Legjobb mobiljátékok:

Cooking Dash 2016 (Glu)
Invasion (Tap4Fun)
Paradise Bay (King)
Empires & Allies (Zynga)
Angry Birds 2 (Rovio)

Legjobb Facebook-integrációk:

Alphabear (Spry Fox)
Empire: Four Kingdoms (Goodgame)
League of Legends (Riot Games) - azért a funkcióért, amivel a játékban könnyedén megtalálhatjuk Facebook-barátainkat
PlayStation 4 (Sony) - azért, hogy a PS4-ünkről is beléphetünk a közösségi oldalra, és könnyedén megoszthatunk az idővonalunkon például screenshotokat és videókat. (A Facebook szerint egyébként 10 másodpercenként belép valaki a PlayStationjéről.)
Pirate Kings (JellyButton)
Blossom Blast Saga (King)

Az Instagram legjobb használata:

Clash of Clans (Supercell) - a finn stúdió 2,7 millió követőt halmozott fel a szintén a Facebook által fejlesztett fotós-videós platformon.

A legjobb facebookos reklámkampány:

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - a Kojima Productions játékának launch trailerét csak a Facebookon több mint nyolcezren like-olták és több mint háromezren osztották meg.

A legjobb Facebook-oldal:

League of Legends - a Riot játékának oldala egy év alatt 8-ról 13 millióra növelte a követőinek számát, és a minden héten megosztott legjobb rajongói alkotások rendszeresen több mint 60 ezer emberhez jutnak el.

Játékstúdiók, akikre a Facebook szerint érdemes odafigyelni:

FINCON (Dél-Korea)
Scopely (Egyesül Államok)
PlayRaven (Finnország)
Activision (Egyesült Államok) - A Blizzard társkiadója azzal a komoly üzleti húzással hívta fel magára a Facebook figyelmét, hogy megvette a Candy Crush Sagát is jegyző Kinget, akit más kategóriákban többször is díjaztak.

Ti mit gondoltok a Facebook díjazottjairól?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)