Hirdetés

Uncharted 4 - a Naughty Dog arra is figyelt, hogy a fogyatékkal élők élvezhessék

|

Az Uncharted 4 fejlesztőcsapata több, különböző fogyatékkal élő emberrel konzultált, hogy a lehető legtöbben élvezhessék a játék nyújtotta élményt.

Hirdetés

Nem feltétlenül kell speciális kontroller, sokaknak egy apró változtatás is elég, hogy adott játékok számukra végigjátszhatatlanból élvezhetővé változzanak. Josh Straub nagy rajongója volt az Uncharted sorozatnak, viszont fogyatékossága miatt nem tudta végigvinni a második részt, mert olyan betegségben szenved, ami gátolja a gyors gombnyomkodásban.

Javarészt neki köszönhető, hogy a játék beállításaiban kikapcsolhatjuk a button mashinget, és ehelyett elég, ha csak nyomva tartjuk a képernyőn megjelenő gombot (erről egyébként a legutóbbi GameStartban is beszéltünk). Straub felkereste Alexandria Neonakist, a játék UI tervezőjét, aki tolmácsolta beszélgetésük lényegét a csapat felé.

Változtattak továbbá a célzáson is, a hagyományos auto-aim mellett lehetőségünk van bekapcsolni, hogy a célkereszt az ellenfelekre tapadjon, így csak minimálisan kell használni a jobb analógot. Az, hogy a multiplayerben már nem piros és zöld, hanem piros és kék csapatok vannak, az egyik színvak fejlesztőnek köszönhető, aki korábban nehezen tudta megkülönböztetni a két csapatot, a negyedik részben viszont már nincs problémája azzal, hogy egyértelműen lássa, ki kivel van. A fenti videóban megnézhetitek, mi változott még, és az egész témáról többet tudhattok meg belőle, érdemes megnézni.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)