A Blizzard Overwatch csapata nagy örömmel jelentette be, hogy a Pink Mercy kampány hatalmas siker volt. Rengeteg játékos szerezte be a különleges kinézetet, vásárolta meg az ahhoz tartozó pólókat, és adományozott a jó ügyért közvetítő streamereknek is.
Az egész kampány 12,7 millió dollárt (3 492 500 000 Ft) termelt, ennek oroszlánrészét (10 millió dollárt) a limitált ideig elérhető Pink Mercy kinézet hozta be. A kampányhoz jelentkezett Twitch streamereken keresztül is gyűjtött a Blizzard, akik együtt 130 000 dollárt tettek hozzá a kasszához. A maradék a Pink Mercy pólókból futott be.
A Breast Cancer Research Foundation képviselői a sikeres kampány örömére meglátogatták a Blizzard templomát, ahol át is vették a tekintélyes összeget.
A Pink Mercy volt az első jótékonysági célból készült hőskinézet. Egyelőre a Blizzard nem erősítette meg, hogy lesz-e hasonló kampány a jövőben, de tekintettel a sikerre, meglepődnénk, ha nem lenne folytatása ennek a sztorinak.