Akár tetszik, akár nem, menthetetlenül az internetes kultúra részévé váltak a youtuberek, a modern világ véleményvezérei. Olyannyira fontos szerep ez, hogy több, korábban tévés celeb is áttért a videózásra.
Az ELTE Pszichológiai Intézetének új kutatásában azt vizsgálják, a 14 éven felüliek hogyan viszonyulnak a sztárokhoz, kiemelt hangsúlyt fektetve a vloggerek, youtuberek körüli rajongói aktivitásokra.
A kérdőív végén egyéni visszajelzést is kaphattok, melyből kiderülhet számotokra, ti milyen "rajongók" vagytok. Körülbelül 10-15 perc alatt már végezhettek is a kitöltésével, és már csak azért is érdemes, mert a kitöltők között 6 db 20 000 Ft értékű Media Markt vásárlási utalvány talál majd gazdára.
A kérdőívet erre találjátok, olvassátok el figyelmesen az instrukciókat, és csak úgy vágjatok bele a kutatásba. Az eredményekről természetesen beszámolnak majd nektek az ELTE szakemberei.