Igaz, hivatalosan már megjelent a PlayerUnknown's Battlegrounds 1.0-ás változata, azt senki nem vitatja, hogy rengeteget kell még rajta dolgoznia a PUBG Corp. csapatának. Így egyelőre még az ötletgazda egyik legfontosabb céljának, a battle royale játék e-sporttá alakításának megvalósítása is csak távlati terv.
Brendan Greene a PCGamesN-adott egy interjút az 1.0-ás verzió megjelenése kapcsán, amiben elmondta, hogy a fejlesztőcsapat egyelőre nem a kompetitív játék kiszolgálásán dolgozik.
"A jövőre nézve még mindig vannak problémák, amiket meg akarunk oldani, [és 2018-ban] tovább javítjuk és fejlesztjük a Battlegrounds-ot"
- mondta Greene, majd hozzátette, hogy ha ezzel megvannak, "akkor jöhet az e-sportot kiszolgáló rendes eszközök fejlesztése.
Shout out to the spectating team! They are doing some great work today at the @PUBATTLEGROUNDS Invitational! pic.twitter.com/Z5NF9ykTL8
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) August 26, 2017
Az interjúban megismételte korábbi álláspontját is, hogy nem erőltetnék a PlayerUnknown's Battlegrounds versenyszerű játékként való szerepeltetését.
"(...) csak akkor mennénk tovább ezen az úton, ha a közösségünk is szeretné"
- fejtette ki PlayerUnknown, aki szerint már idén is rengeteg, alulról jövő támogatást kapott a PUBG e-sport, amiből remélik, még többet látnak majd 2018-ban.
"(...) még egyáltalán nem állunk készen az e-sportra. [Remélhetőleg 2018-ban] olyan állapotba tudjuk hozni a játékot, hogy elkezdhessünk különböző szervezetekkel dolgozni és kiépíteni egy battle royale közösséget"
- zárta az interjút a modderből lett fejlesztő.
Ennek ellenére már 2017-ben volt érdeklődés a kompetitív PUBG iránt, így a Microsofttal közösen a fejlesztők is szerveztek egy nagy versenyt a gamescomon.
Ti szívesen néznétek profi PlayerUnknown's Battlegrounds tornákat?