Néhány napja megérkezett az Overwatch 2 - Season 7-es frissítése, ami rengeteg új tartalmat hozott magával. Kaptunk egy új pályát, egy halloweeni kooperatív kalandot, egy battle passt, és még ki tudja, mi foga a következő hetekben előkerülni.
Ami most nekünk lényeges, hogy a csomagnak része volt a Lilith Moira és az Inarius Pharah skinpáros, melyek egy kis Diablót hoztak a játékba. A gond az, hogy ezek bizony egy nagy csomag részei.
A két skint nem lehet külön megvásárolni. A Blizzard mindkettőt elzárta az Overwatch 2 - Ultimate Battle Pass Bundle: Season Seven mögé, ami 40 eurót (napi árfolyamon 15 000 forintot) kóstál. Ennek a csomagnak egyébként része a Battle Pass, 2000 prémium kredit és 20 szintnyi BP átugrás, de akiket csak a skinek érdekelnek, sajnos pórul jártak, és a frusztrációjukat épp a közösségi oldalakon adják ki magukból.
the only way to get the Lilith and Inarius skins in Overwatch 2 is through buying the fucking stupid season pass bundle god FUCK YOU BLIZZARD
— Blight Yoakam (@Vomit_Dragon) October 10, 2023
they really made the moira skin available only in a bundle overwatch 2 is such a joke
— snart (@meowjesty) October 10, 2023
A skin that featured prominently in Blizzard's advertising for their new season of Overwatch 2 is exclusive to a bundle.
— Crystar (@Crystar800) October 11, 2023
It's not even on the Battle Pass. pic.twitter.com/QuZnEv9MDX
I had to see it before I would believe it. But, yes - the awesome Lilith Moira skin in Overwatch 2 is the literal dry fucking that Blizzard is so well known for. The skin is only available through a £35/ bundle and cannot be earned in-game nor paid for separately. Fuck You. pic.twitter.com/KQDHMIv7qh
— The Pixel Epoch (@thepixelepoch) October 11, 2023
After seeing the Overwatch 2 devs once again bait and switch the community with putting the Diablo 4 collab skins behind a paywall, I think it’s safe to say that the OW2 devs are the biggest scabs in the gaming industry right now. Might as well rename the game OvEArwatch.
— Fusa (@FusaBalor) October 11, 2023
Sajnos a mikrotranzakciókkal üzemelő játékoknál ez nem ritka eset. Az Apex Legendstől a Valoranton át a Fortnite-ig szeretik nagy csomagokba pakolni a kiadók a legmenőbb, legnagyobb lendülettel reklámozott kozmetikai cuccaikat. Ez még sosem sült el jól, és szomorú látni, hogy ezekből az esetekből az Activision Blizzard sem tanult.