2015-ben merész lépést tett a Ubisoft: ahelyett, hogy egy újabb sztoriközpontú játékkal folytatta volna a Rainbow Six sorozatot, előállt egy olyannal, ami többjátékos élményt kínál. A kezdetben nehézkes indulás után a Rainbow Six: Siege népszerűsége az egekbe szökött, és továbbra is szép számokat hoz a játék: a Steamen például 100 ezer fölött is járt az egyszerre játszók száma az elmúlt 24 órában.
Ez annak köszönhető, hogy hamarosan kezdetét veszi a kilencedik év első szezonja, az Operation Deadly Omen. Ennek keretében két új operátor érkezik, két másikat pedig átdolgoznak (köztük a Recruittal), és természetesen további változtatások, újítások is várhatók, hogy a Siege jobb élmény legyen.
Egy valami viszont biztosan nem lesz még egy jó darabig: Siege 2.
Alexander Karpazis, a játék kreatív vezetője a PC Gamernek elmondta, még mindig nincs ok egy folytatás elkészítésére, hiba lenne azt kiadni.
"Magabiztosan állíthatom, a világ egyik legjobb olyan motorját használjuk, ami egy folyton frissülő PvP lövöldözős játék alatt fut. A csapat fantasztikus, hosszútávú terveink vannak, amiken haladva hónapról hónapra fejlődik a tartalomszállítás módja, egyre nagyobb, stabilabb lesz, remélhetőleg annyira, amennyire csak lehet."
A motor leváltása szerinte katasztrofális eredményt hozna, és a közelmúltban számos példa mutatta, milyen negatív eredménye lehet annak, ha folytatás készül valamihez, amivel aztán mindent újra kell kezdeni. Bár ő nem nevezett meg egy játékot sem, az Overwatch 2 és a Payday 3 sztorija valóban jó érv a váltás ellen.