A 2019-es BlizzConon jelentette be a Blizzard először, hogy nekiugrik az Overwatch folytatásának, és mivel az az első részre építik fel, a közösség arra számított, hogy nem lehet olyan messze a megjelenés.
Most, közel 2 és fél évvel később még mindig nem játszottunk az Overwatch 2-vel, és ennek nagyrészt az újabb és újabb csúsztatások lettek az okai. A PVP részleg bétája jövő héten indul, így a fejlesztők is kicsit beszédesebbek már, mint a korábbi években.
Geoff Goodman, a vezető karaktertervező adott egy interjút a USA Today újságíróinak, ahol mesélt a csapat helyzetéről és a fejlesztés folyamatáról.
"Évekkel ezelőtt megtárgyaltuk, hogy hogyan fogjuk egyszerre megoldani az Overwatch 1 bővítését és 2 fejlesztését."
A tervek nagyot változtak, ahogy jöttek a csúszások.
"Az egész csapat egy kicsit keserű és ingerült volt attól, hogy hogyan és mikor lettek elcsúsztatva a dolgok. Ennek egyébként több oka is volt, nem lehet egy körülményre ráfogni."
A csúszásoknak persze ára volt.
"A játék minden részét befolyásolja a gyártási költség. Mi itt a Blizzardnál annyira nem vagyunk hozzáláncolva megjelenési dátumokhoz, de ez nem jelenti azt, hogy ne aggódnánk az idő és költségek miatt."
A csapatnak rengeteg ötlete volt új tartalmakra és változtatásokra, és ezek megvalósításához több és több időre volt szükség. A srácok el is zárkóztak mindenki elől és a munkába temetkeztek.
"Készen állunk rá, hogy felülemelkedjünk a múlton, és a játékosok kezébe adjuk a játékunkat. Végre újra izgatottak lehetnek majd valamitől, amit kiadunk."
Az Overwatch 2 PVP bétája jövő hét kedden indul. Jelentkezni itt tudtok, aztán mehet az imádkozás a meghívóért.