Hirdetés

Az első Counter-Strike atyja már bánja, hogy az AWP azzá lett, amivé, és elmondta, melyek voltak a kedvenc pályái

|

Úgy érzi, balanszolni kellett volna még a mesterlövész puskát.

Hirdetés

A Counter-Strike ikonikus fegyvereinek egyike az AWP, avagy a mesterlövész puska, ami egy lövéssel öl, de tudni kell jól használni. Minh Le, avagy Gooseman, a játék atyja, aki az alapokat egy a Half-Life-hoz készült mod formájában fektette le, most elmondta, mit bán, mit kellett volna szerinte másképp csinálnia, és azt is, mit szeretett igazán játékában.

A norvég Spillhistorie-nek mesélt a játék keletkezésének történetéről.

"Eredetileg 12 fős csapatok voltak, aztán idővel ezek egyre kisebbek lettek. Azt hiszem, azért, mert a játékosok nem szerették a káoszt, ami ilyen sok játékos kis pályákon való jelenlétével járt. A Siege és a Facility a kedvenc pályáim voltak, és szerettem volna szeretni a 747-et is, de a lineáris pályák rosszat tettek a játékmenetnek."

Hirdetés

"A de_dust mindannyiunkat meglepetésként ért. Nem gondoltam, hogy annyira különleges volna, de örömmel láttuk, hogy alapvető Counter-Strike pályává vált. A tervező, aki a de_dustot alkotta, nagyon intelligens volt, és nagyon sok időt eltöltött azzal, hogy szórakoztató és balanszolt pálya legyen."

Le a harmadik béta környékén látta, hogy a Counter-Strike jelentős magasságokba tör, és utólag megbánta, hogy nem balanszolták akkor a fegyvereket, különösképp az AWP-t, ami szerinte túl sokszor van használatban. 

Egyébként ő egy darabig dolgozott a Valve-nál, aztán a Rusttal foglalkozott, és most a Black Desert Online-t fejleszti. Elégedett azzal, ahogy a fejlesztők bánnak a franchise-zal, és nem bánja, hogy eladta a jogokat nekik.

Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)