Ha játékok közvetítéséről van szó, még mindig a Twitch a piacvezető platform, de a YouTube, a Facebook Gaming és a Mixer is agresszívan próbálja megszerezni a videósokat és a műsorokat, csábító, exkluzív szerződésekkel. Most a Google és az Activision-Blizzard kötött megállapodást.
A két cég bejelentette, hogy az Overwatch League, a Call of Duty League és a Hearthstone e-sport-meccseit kizárólag a YouTube-on lehet majd követni, valamint finoman hozzátették, hogy ennél többre is számíthatunk. Elvileg 185 millióval nagyobb a YouTube Gaming napi látogatószáma, mint a Twitché, úgyhogy elképzelhető, hogy nő majd az érdeklődés az e-sport-események iránt, ami kell is, mert sem az OW, sem a CoD profi meccseit nem nézik kimondottan sokan, előbbi kommentátorai meg sorra mondanak fel.
A Blizzard játékait egyébként a Google Cloud segítségével fogják futtatni a jövőben, illetve a cég azt tervezi, hogy a Google AI-t hirdetések, ajánlatok személyre szabott közvetítésére fogja használni.