A Flash 11 segítségével a Dungeon Defenders és az Unreal Tournament III is futott Flash alatt - szinte teljesen tökéletesen.
Még egy dolgot demonstráltak, méghozzá azt az Epic Citadelt, amelyet annak idején az iOS készülékek képességeinek fényezésére fejlesztettek ki.
"Amennyiben ugyanolyan tartalomról beszélünk, a Flash hátrányból indul a CPU teljesítményét figyelembe véve" - mondta Mark Rein, az Epic alelnöke -"A Unreal Engine 3 flash verziója kb 70%-os sebességen fut az eredetihez képest. Figyelembe véve mennyire hordozható és könnyen portolható - például a Dungeon Defenders Flash verzió először csak 15 megabíte-ot tölt le - így érdemes foglalkozni vele. Például a Dungeon Defenders Flash alatt simán futott a régi Macbook Air-emen." - tette hozzá.
Szerintetek jó ötlet Flash alatt futtatni Unreal Engine 3-as játékokat? Jelenthet ez platformfüggetlenséget, hiszen Flash lejátszó szinte mindenre van (kivéve persze, ahol épp hadbna állnak az operációs rendszer gyártójával)?
Emlékeztetőül az Epic Games által a GDC-n kiadott Unreal Engine 3 videó, amely az engine képességeit demonstrálja: